…Apie įkvėpimą ir stebuklus…



Mane vis kas nors kam nors įkvepia.

Na nenusėdžiu aš ramiai, nepažiūrėjus dar vieno skrebinimo video Youtube, o po to dar vieno, ir dar vieno...
O jei žiūrėtas procesas užkabina – tai man būtinai reikia TAIP PAT. Prisiperku tokių pačių priemonių, pasirenku tokį patį koloritą ir naudojų tą pačią techniką. „Įsisavinu naują medžiagą“, tsakant. Paskutinis mano Susižavėjimo Objektas – Nadya Drozdova ir jos mixed media.
Tagiukams atkartot užsakiau tieeek priemonių... bet gi viską iš užsienio – dar neatėjo. O man kantrybė neatlaikė, ir padariau iš to, ką jau turiu.
Kalėdiniai vėjai mūsuose papūtė (roges ruošk vasarą), tai gimė du tagai kalėdine tematika. 


Štai tie filmukai, kurie įkvėpė:







Ir, begaminant kalėdinius tagiukus, kurie kažkam nukeliaus su dovana, man dingtelėjo ir kalėdinis minties nušvitimas:
norint sudaryti palankias sąlygas vykti stebuklams, reikia pirma išsilavinti gebėjimą JŲ TIKĖTIS. :)







Komentarai