Visų mokytojų garbei, mokytojo dienos proga

...Ir aš esu truputį mokytoja. Ne ta mokyklinė standartinė, nors teko dirbti ir mokykloje su mokiniais Bet nuo pat jaunumės jaučiau aiškų postūmį su žmonėmis dalintis sukauptomis žiniomis (Dvyniai gi žinių kaupikai ), uždegti aistrą dalykams, kuriais esu užsidegusi pati. Turbūt, kad darau tai iš dūšios, man sekasi. Ir kai žmonės - labai skirtingų profesijų, pažiūrų, charakterių, amžiaus – atranda iki tol pilkojoje zonoje jiems buvusią saviraiškos sritį, tada į ją stebėtinai įsitraukia visa galva kaip vaikai, paskiau dar iš paskos įtraukia draugę/ kolegę/ kokį šeimos narį ir ima burtis į jaukius pasisėdėjimus ar net mini bendruomenes, tai ar ne to mes visi čia žemėje susirinkom?! Man visada atrodė labai svarbu gyvenime – paskatinti sueiti draugėn per pozityvias, konstruktyvias veiklas, vienas kitam padėti skleistis, augti, gaivinti savo snaudusį kūrybinį potencialą, perteikti patirtį.
Iš tikrųjų mes visi PRIE MENO, nes kūrybinė energija yra svarbiausia energija visatoje, užkoduota visų iki vieno genetikoje. Kūryba egzistuoja viskame, ką darome, o jei tai darome tikslingai, tai tokia energija dar verčia kalnus ir gali gydyti. Ji tiesiog būtina mūsų išgyvenimo priemonė.
Ir nors dabar dar vesti kursus mano galimybės ribotos, ateis ta diena, kai vėl su bendramintėm susitiksime naujuose mano mokymuose :*














Komentarai